ناصر خوش خبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به همین تعداد نیرو با مسئولیت فرماندهی انتظامی استان نیز به صورت غیر مستقیم در امر تامین امنیت شعب اخذ رای مشارکت دارند.
وی افزود: با اشراف اطلاعتی و تقسیم کاری بین همه کسانی که مسئولیت اجرایی در حوزه انتخابات دارند اکنون بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات در این استان فراهم شده است.
خوش خبر با بیان اینکه امروز امنیت پایدار در همه مناطق این استان فراهم است، تاکید کرد: در حوزه امنیت که شامل امنیت در همه بخش هاست تصمیمات خوبی گرفته شده و هم در مرزها و هم در شعب اخذ رای امنیت کامل فراهم است تا مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در تامین نظم و امنیت به کمک و مشارکت مردم نیاز داریم، یادآور شد: با ایجاد امنیت پایدار، مردم با انگیزه بیشتری پای صندوق های رای حاضر می شوند.
خوش خبر با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت کشور و ستاد امنیت انتخابات کشور انجام شده است، گفت: موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کمیته های تخصصی زیر مجموعه شورای تامین و زیر مجموعه ستاد امنیت انتخابات در حوزه مسائل امنیتی با حضور نمایندگان اعضای شورای تامین مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی و همدلی و انسجامی که بین همه عوامل امنیتی و انتظامی و همچنین اعضای شورای تامین وجود دارد امروز شاهد یک امنیت پایدار در این استان هستیم و مسلما این امنیت پایدار نیازمند همکاری و حمایت مردم از عوامل اجرایی است چرا که مردم نقش اصلی و محوری در تامین و براقری امنیت دارند.
وی با بیان اینکه همه فرمانداران و بخشداران از ماه ها قبل برنامه های لازم برای حضور مردم در پای صندوق های رای را در دستور کار خود قرار داده اند، افزود: تمهیدات لازم برای مشارکت نیروهای انتظامی، نظامی و نیروهای شاغل در واحدهای تولیدی جدار مرزی اتخاذ شده و مشکل خاصی از حیث دسترسی مردم برای شرکت در انتخابات نداریم.
مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری ایلام یادآور شد: در حوزه پشتیبانی نیز اقدامات لازم برای نقل و انتقال نیروها و تامین مسائل و پشتیبانی آنها در شعب اخذ رای با مسئولیت فرمانداری ها صورت گرفته است.
وی ضمن تقدیر از مردم، عوامل امنیتی و انتظامی، فرماندارن و بخشداران و رسانه ها که بستر لازم برای حضور حداکثری مردم را فراهم می کنند، تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم نقشه شوم دشمنان و معاندین نظام اسلامی را بر هم زده و انقلاب را بیمه خواهد کرد و اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان به نمایش خواهد گذاشت.
به گفته وی، مردم فهیم استان ایلام همانند سال های گذشته با مشارکت حداکثری خود از انقلاب و دسترنج ایثارگران و شهدای گرانقدر و کسانی که امروز در بین ما نیستند، حراست کرده و چون نگینی در کشور خواهند درخشید.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
خبرنگار و انتشار دهنده: مجید سلیمانی
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.