محمد سلطانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد نیرو متشکل از نیروهای خدمات شهری، اجراییات، فضای سبز و آتش نشانی شهرداری ایلام است که کار پاکسازی معابر و جداول شهر را انجام دادند.
وی افزود: شب گذشته مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر شهری نداشتیم و تنها چند مورد آبگرفتگی زیر پل ها به علت تجمع زباله و نخاله ساختمانی بود که به سرعت پاکسازی شد.
سلطانی با بیان اینکه با استفاده از ماشین آلات و پمپ های مکنده آبگرفتگی های جزیی سطح شهر رفع شد، تاکید کرد: با توجه به بهبود وضعیت هواف امروز کار شست و شوی جداول و معابر را انجام می دهیم.
مدیر کل هواشناسی ایلام هم گفت: سامانه بارشی که از روز جمعه وارد استان شد تا روزهای ابتدایی هفته جاری به فعالیت خود در آسمان استان ادامه ما می دهد.
یوسف شیخ الملوکی اظهار کرد: بارش های این سامانه دیروز و دیشب بتدریج شروع شد و از بامداد امروز به تناوب و به صورت مقطعی و نقطه ایی ادامه داشت.
وی افزود: هر چند دامنه فعالیت این سیستم باران زا در کل استان ایلام پراکنده است اما عمده این نزولات جوی در مناطق شمالی، کوهستان و ارتفاعات استان است.
شیخ الملوکی یادآور شد: وزش باد، رگبار همراه با رعد برق از آثار این سیستم بارشی است که با توجه به قوی بودن بارش ها، لغزندگی جاده های درون و برون شهری و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
مدیرکل هواشناسی استان ایلام به رانندگان توصیه کرد هنگام عبور از جاده های برون شهری بویژه مسیرهای کوهستانی و گردنه ها احتیاط لازم در رانندگی را به خاطر لغزندگی جاده و احتمال مه گرفتگی رعایت کنند و همچنین عشایر کوچرو و دامداران از حضور در حاشیه رودخانه ها و مناطق مرتفع و کوهستانی پرهیز کنند.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.