به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام, حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: ملت ایران در انتخابات پیش رو حضوری حداکثری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در ادوار قبلی انتخابات این حضور حداکثری موجبات خشم دشمنان را برانگیخته است، گفت: دشمنان با ترفندهای مختلفی همچون فرهنگی, نظامی و اقتصادی درصدد ضربه‌زدن به نظام هستند که رهبری و ولایت‌فقیه هدف اصلی آن‌ها از این جنگ‌های مختلف است. اگر امروز کشور به یک اقتصادِ بیمار و ناکارآمد مبتلا شده‌، نتیجه عمل نکردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در داخل به ویژه در موضوعات اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه نظام ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته و امروز نیز با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی وارد فعالیت شده‌اند اما بدانند که راه به جایی نخواهند برد. 

لطفی به شعار سال اشاره کرد و گفت: برای بسترسازی و حرکت در مسیر سازوکار شفافیت و رونق بازار سرمایه لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی, تولید و اشتغال بسیار حائز اهمیت است.

امام‌جمعه ایلام به آمار بیکاری سه میلیون جوان تحصلیکرده و بیش از شش میلیون جوان بیکار در کشور و تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی در کشور پرداخت و افزود: بی‌اثر بودن برجام و بیمار بودن اقتصاد کشور به وضوح دیده می‌شود. روحیه انقلابی و کارآمدی یک مدیر، میزان تعهد و وفاداری به ارزش‌های اسلامی و انقلابی مهم‌ترین عامل در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان خطبه‌ها ولایی بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی دارای جایگاهی ارزشمند و مردمی‌ترین ارتش‌های کشورهای جهان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615605
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.