به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: با توجه به اعلام نارضایتی شهروندان و اخبار دریافتی مبنی بر انجام اعمال خلاف از جمله خرید فروش مواد مخدر در 2 واحد قلیانی غیر قانونی در شهر ایلام، مراتب در دستور کار کلانتری 15 قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 15 و یگان امداد با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات پلیسی نسبت به جمع آوری این 2 واحد قلیانی که سلامت جامعه را هدف قرار داده بودند، اقدام کردند.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: در این ماموریت 2 واحد قلیانی پلمپ و تعدادی قلیان و دیگر موارد خلاف توقیف و به همراه متصدیان مربوطه تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ فتاحی یادآور شد: راه اندازی و فعالیت این گونه واحدهای قلیانی، به پاتوق افراد هنجارشکن و متخلف اجتماعی تبدیل شده و از طرفی بسیار غیربهداشتی بود و خطر انتشار انواع آلودگی ها و بیماری های خطرناک در آنها متصور است.
وی از اعتماد و همکاری خوب مردم با پلیس تقدیر کرد و گفت: پلیس خادم ملت است و با مخلان و تهدیدکنندگان امنیت، نظم و آرامش مردم با اقتدار برخورد خواهد کرد لذا شهروندان با مشاهده هرگونه جرمریال موضوع را از طریق تلفن110 و یا مراجعه حضوری به پلیس اطلاع دهند.

** سه واژگونی خودرو در جاده های برون شهری استان
سرپرست پلیس راه ایلام گفت: روز گذشته سه دستگاه خودرو در جاده های برون شهری استان به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شدند.
سرهنگ رضا همتی زاده با اشاره به اینکه این حوادث برای یکدستگاه خودرو پراید در محور خوران شهرستان ایوان ، یک دستگاه خودرو پژو پارس در محور ایلام - چوار (منطقه ششدار) و در محور دهلران - اندیمشک برای یک دستگاه خودرو پراید رخ داده است، افزود: در این حوادث رانندگی سه راننده مجروح و روانه بیمارستان شدند.

** دستگیری چهار سوداگر مرگ در ایلام
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با اجرای طرح ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.
سرهنگ حسن کاظمی اضافه کرد: طرح ضربتی پلیس با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر ایلام به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح باند چهار نفره خرده فروشان مواد مخدر سنتی و صنعتی دستگیر و تحویل محاکم قضایی استان شدند.
جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از دستگیر شدگان از اراذل و اوباش خطرناک و با سابقه کیفری بود، تاکید کرد: از متهمان مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه و کراک کشف شد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.