به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین – زنجان" به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از خودرو، داخل صندوق عقب مقدار 9 کیلو 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و در این خصوص 2 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خدایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

باند سارقان با 110 فقره سرقت دستگیر شدند

سردار مهدی محمودی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان "بوئین زهرا" موضوع با تشکیل کارگروهی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سه سارق (دو مرد و یک زن) را با یک دستگاه پراید حین سرقت در بخش "دانسفهان" شهرستان بوئین زهرا شناسایی و در یک عملیات سریع پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه سارقان جهت گمراه کردن ماموران در سرقت از یک نفر زن استفاده می‌کردند، اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی و پیچیده ماموران به 10 فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان بوئین زهرا و 100 فقره در استان تهران و البرز اعتراف کردند.

سردار محمودی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند. 

کشف 100 میلیون ریال کالای قاچاق در بوئین زهرا 

سرهنگ حسین علیان نژادی اظهار داشت: مأموران واحد گشت کلانتری سگز آباد شهرستان بوئین زهرا در حین گشت زنی در "سه راهی رودک" به یک دستگاه خودروی پژو 405 با دو نفر سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو تعداد 6 دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605461
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.