نورالله دلخواه در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: مرز مهران امسال و در ایام نوروز نیز محل تردد زائران عتبات عالیاتی بود که از نقاط مختلف کشور این مرز را برای زیارت انتخاب کرده بودند.

وی گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده تعداد جابه‌جایی مسافر در پایانه مرزی مهران در ایام طرح نوروز از تاریخ 25 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 بیش از  218  هزار و  675 نفر مسافر بوده است.

مدیر کل  راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ایلام تصریح کرد: از این تعداد 16 هزار 490 نفر اتباع خارجی و 202 هزار و 185 نفر اتباع ایرانی هستند.

دلخواه افزود: این آمار جابه‌جایی در مرز بین‌المللی مهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش جابه‌جایی را نشان می‌دهد.

وی گفت: اقدامات خوبی نظیر چیدن سفره هفت‌‌‌سین، پخش شیرینی و همچنین نصب بنرهای اطلاع‌‌رسانی  و ایجاد گشت‌‌های مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی در پایانه مرزی مهران در مدت اجرای این طرح انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌‌ای استان ایلام بیان کرد: این سازمان توانسته با فراهم کردن امکانات و نظارت کامل بر عملکرد شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافربری مستقر در پایانه مرزی مهران زمینه مناسبی برای تردد زائرین در مرز بین‌‌المللی مهران فراهم کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605358
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.