مجید عسگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این همایش به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای هسته ای به خصوص شهید داریوش رضایی نژاد با گستره ملی و استانی با حضور استاندار ایلام و مهمانانی از دیگر مناطق کشور برگزار خواهد شد.
وی برجام را یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: دکتر جهانگیر کرمی عضو هیات علمی و استاد روابط بین الملل دانشگاه تهران و دکتر نوذر شفیعی استاد روابط بین الملل دانشگاه اصفهان در این همایش بعنوان مهمان ویژه سخنرانی می کنند.
دبیر این همایش علمی پژوهشی نیز گفت: این همایش با مشارکت دانشگاه پیام نور و فرمانداری آبدانان و با حضور جمعی از نخبگان و اندیشمندان استان ایلام و استان های همجوار در روز یکشنبه 20 فرودرین به منظور بررسی و تبیین برکات، مزیت ها و دستاوردهای توافق هسته ای ایران با 1+5 (برجام) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی برگزار می شود.
صالح سلاورزی زاده افزود: فراخوان همایش در نیمه دوم اسفند سال گذشته در استان های هدف و برای شخصیت های علمی کشور ارسال شد و مورد استقبال اساتید و اندیشمندان قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، شهید داریوش رضایی نژاد اهل آبدانان و از دانشمندان و شهدای هسته ای کشور اول مرداد سال 90 بدست ایادی استکبار جهانی در تهران و در مقابل دیدگان همسر و دختر خردسالش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
خبرنگار: سیدحرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
/6034/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.