به گزارش ایرنا، محمد تاسمه روز یکشنبه در نشست شورای اداری این بخش که با حضور سرپرست پلیس راه استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: بخش 6 هزار نفری صالح آباد با توجه به اینکه در مسیر حرکت کاروان های راهیان نور اعزامی به مناطق عملیاتی قرار دارد و اعضای این کاروان ها برای زیارت حرم مطهر امامزاده علی صالح (ع) به این بقعه متبرکه مشرف می شوند، باید از آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران برخوردار باشد.
وی افزود: با هماهنگی تمامی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تلاش شده حداکثر امکانات برای پذیرایی از زائران و گردشگران فراهم شود که در این راستا 2 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده، ضمن اینکه زائرسراهای امامزاده علی صالح (ع) نیز در اختیار گردشگران قرار می گیرد.
بخشدار صالح آباد تاکید کرد: بیش از 70 هزار نفر سالانه برای زیارت حرم امامزاده علی صالح (ع) به این مکان مقدس مشرف می شوند که نشان از جایگاه این امامزاده جلیل القدر در منظر مردم استان ایلام دارد.
تاسمه یادآور شد: رنگ آمیزی معابر و جداول، لکه گیری آسفالت معابر و ساماندهی دست فروشان از دیگر اقداماتی بوده که برای استقبال از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در شهر صالح آباد در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه بخش صالح آباد در مسیر تردد مسافران و گردشگران قرار دارد و جاده های حوزه استحفاظی این بخش دارای بار ترافیکی بالایی است بر لزوم نظارت هر چه بیشتر نیروهای پلیس راه و افزایش گشت ها برای کنترل تردد و جلوگیری از بروز حوادث ناگواری رانندگی تاکید کرد.
سرپرست پلیس راه استان ایلام نیز در این نشست گفت: مسافرانی که قصد سفر به شهرستان مهران را دارند با توجه به اینکه عملیات تعریض جاده ایلام - مهران در دست انجام است با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
سرهنگ رضا همتی زاده تاکید کرد: مردم باید همیار پلیس در جاده ها باشند تا آغازگر سال خوبی و با امنیت در جاده ها باشیم و شاهد حوادث تلخ و ناگوار برای هم استانی های عزیز و مسافران و گردشگران نوروزی نباشیم.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.