به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: ماموران در پی اطلاع از اینکه شخصی به هویت معلوم ساکن یکی از شهرهای همجوار استان با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به فروش مواد محترقه در سطح شهرستان می کند، موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد راننده یک دستگاه خودرو پراید در حال فروش مواد محترقه است که بلافاصله واحد گشت کلانتری مرکزی شهر دره شهر خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دره شهر یادآور شد: در بازرسی به عمل آمده از خودرو 28 هزار و 800 عدد مواد محترقه کشف شد.
سرهنگ علی محمدی تاکید کرد: همچنین در طرح یک روزه پلیس پنج هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه از چند واحد صنفی جمع آوری شد.
وی گفت: در همین رابطه چند نفر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته اند.

** کشف دستگاه گنجیاب از حفاران غیر مجاز در ایلام
سرپرست انتظامی شهرستان ایلام گفت: از چهار نفر که مشغول حفاری غیر مجاز بودند، یکدستگاه گنجیاب کشف شد.
سرهنگ حمید فتاحی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی گنجوان چهار نفر را که بصورت غیر مجاز مشغول حفاری در اطراف روستای گنجوان (تنگ بیجار) بودند، دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف یکدستگاه گنجیاب از آنها گفت: با دستگیری این افراد و تشکیل پرونده موضوع تحت بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

** اعتماد مردم جلوه اقتدار پلیس/ خانواده ها منازل خود را در تعطیلات بدون محافظت رها نکنند
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اعتماد مردم را جلوه اقتدار پلیس در جامعه خواند و از خانواده ها خواست:منازل خود را در تعطیلات بدون محافظت رها نکنند.
سرهنگ سعید عالی پور گفت: امنیت پایه و اساس پیشرفت هر کشوری است و پلیس پیش قراول این مهم در ایران اسلامی است.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در سال95 و در راستای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی جامعه نقش بی بدیل و ارزشمندی را بر عهده خواهد داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به افزایش اعتماد عمومی مردم به پلیس در سال های اخیر گفت: مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه نشان اعتماد آنان به پلیس است.
وی مقابله با سرقت را از اولویت های نوروزی پلیس در این شهرستان خواند و بر تلاش مستمر تمامی یگان های اجرایی پلیس در این جهت تاکید کرد.
سرهنگ عالی پور رعایت توصیه های پلیس را امری اجتناب ناپذیر در کاهش سرقت و پیشگیری از آن عنوان کرد و گفت: در تعطیلات نوروز که بیشتر مردم به مسافرت می روند منازل خالی از سکنه می شود و فرصت مناسب برای سارقان بوجود می آید که در صورت عدم رعایت توصیه های پلیس می تواند شادی های این ایام به تلخی مبدل شود.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.