به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: مدتی قبل مدیریت یکی از بانک های استان، شکایتی را در خصوص سوء استفاده و تشکیل 2 پرونده تسهیلات صوری توسط یکی از روسای بانکی را به پلیس آگاهی استان تنظیم کرد.
وی بیان کرد: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تحقیقات گسترده و با همکاری مسئولان بانک، مستندات لازم در خصوص پرونده به دست آمد و تصاویر پرونده های بانکی در اختیار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ حسینی اظهار کرد: با به کارگیری کارشناسان بانکی و در رسیدگی به 2 پرونده تسهیلاتی، جرایم جعل امضاء، جعل فاکتور و استفاده از مدارک بانکی صوری مشاهده و مشخص شد که اسامی ذکر شده در این پرونده ها در خارج از کشور به سر می برند.
وی ادامه داد: پس از اثبات و احراز تمام زوایای جرم و تخلفات در 2 پرونده بانکی، با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: متهم دلیل این اقدام را بدهکاری مالی اعتراف کرده است و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

***سه دستگاه خودروی حمل قاچاق کالا در آشتیان متوقف شد
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: سه دستگاه خودرو با بار قاچاق کالا در این شهرستان توقیف شد.
سرهنگ رضا قائد رحمت افزود: این خودروها روز گذشته در راستای اجرای تداوم طرح های مبارزه با کالای قاچاق و عملیات های جداگانه توقیف شد.
وی، کالاهای قاچاق کشف شده را شامل سه هزار و 130 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و 936 قوطی نوشیدنی و 16 دستگاه تلویزیون ال ای دی به ارزش 500 میلیون ریال اعلام کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان ادامه داد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام های قضایی معرفی شدند.
شهرستان آشتیان از توابع استان مرکزی است که 80 کیلومتری شمال اراک واقع شده و بر اساس آخرین آمار در این شهرستان 17 هزار و 105 نفر زندگی می کنند.
از ابتدای امسال تاکنون 393 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و در این راستا یکهزار و 131 نفر نیز دستگیر شده اند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.