به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد فتاحی روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا مرکز ایلام اضافه کرد: این رسانه رسمی کشور توانسته با اطلاع رسانی درست و به موقع در همه حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره عملکرد خوب و درخشانی داشته باشد.
وی ادامه داد: این اداره کل از آمادگی کامل برای تعامل با این رسانه برخوردار بوده تا عملکرد و فعالیتهای این سازمان که با هدف تقویت حوزه فرهنگ دینی است در کشور منعکس شود.
وی اضافه کرد: فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف متفاوت بوده که برای آگاهی مردم باید رسانه ها مشارکت کرده و اطلاع رسانی مطلوبی از آنها داشته باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: این نهاد تیرماه سال 60 به فرمان امام راحل تاسیس و به عنوان متولی اجرای کارهای زمین مانده فرهنگ دینی در جامعه است که در این زمینه از مشارکت موسسه های مختلف استفاده می کند.
رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز ایلام نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت این رسانه دولت در کشور گفت: اکنون علاوه بر فعالیت دفاتر ایرنا در 31استان کشور در 22شهرستان کشور و بسیاری از کشورهای جهان نیز دفتر خبرگزاری فعالیت دارد.
مجید سلیمانی بیان کرد: این رسانه آمادگی کامل برای پوشش و انعکاس فعالیت های دستگاه های اجرایی در طول سال را داراست.
خبرنگار: آزاده خرم
7171
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.