به گزارش ایرنا، شاپور پولادی روز شنبه در کارگروه استاندارد سازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات استان اظهار کرد: استاندارد سازی آسانسورها امری بسیار مهم و حیاتی است چرا که اگر آسانسوری استاندارد لازم را نداشته باشد می تواند خطر آفرین شود.
وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا بدون تاییدیه ایمنی در استفاده از استاندارد آسانسورها مجوزی برای پایان کار صادر نگردد و در این زمینه باید با دقت نظر بیشتر تلاش کرد زیرا ترویج فرهنگ استفاده از محصولات استاندارد موجب ارتقای کیفیت و تولید می‌شود.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام بر استفاده از مصالح استاندارد در ساخت و سازها نیز تاکید کرد و یادآور شد: رعایت استانداردهای لازم در بکارگیری مصالح ساختمانی استاندارد در طرح های ساختمانی و عمرانی ضرورت دارد و دستگاه‌های ذیربط باید با جدیت از ورود مصالح غیر استاندارد در ساخت و سازها جلوگیری کنند.
پولادی گفت: توجه به کیفیت مصالح ساختمانی به ارتقای استاندارد سازی ساختمان ها کمک کرده و زمینه یک پویایی واقعی را فراهم می‌آورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث لزوم استاندارد بودن شهربازی های استان اشاره کرد و گفت: دایرکردن شهربازی ها و تجهیزات مورد استفاده در آن باید کاملا طبق ضوابط استاندارد باشد و مسایل ایمنی و کیفی شهربازی ها رعایت شود.
پولادی همچنین بر استاندارد سازی موتورخانه های دستگاه های اجرایی استان نیز تاکید و خواستار نظارت در این مورد شد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.