به گزارش ایرنا، ایرج رحمانی شامگاه جمعه در مجمع عمومی سالانه هیات تنیس روی میز استان ایلام اظهار کرد: چندین سال است که ورزش در سبد خانواده ها قرار گرفته و باعث شده خانوارها در کنار فرزندان خود در میادین مختلف ورزشی حضور و از هیات های ورزشی مربوطه نیز حمایت کنند.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود در حوزه ورزش نهایت استفاده را کرد، افزود: سال 95 بودجه ناچیزی از سوی وزارت برای فدراسیون و هیات های مختلف ورزشی کشور در نظر گرفته شد که در نتیجه برنامه ریزی ها این کاستی ها برطرف خواهد شد.
وی یادآور شد: استان ایلام از ظرفیت و توان بالایی در حوزه استعدادیابی برخوردار است که امیدواریم در سال جدید فرصت های بیشتر را برای جذب حامی و اسپانسر با کمک استانداری، شهرداری و شورای شهر فراهم کنیم.
رییس فدراسیون تنیس روی میز نیز در این مجمع گفت: برگزاری مجامع سالانه این هیات باعث ارزیابی عملکرد سالانه، رفع نواقص و تقویت نقطه ضعف ها در سال های آتی خواهد شد.
مهرداد علی قادارشی اظهار کرد: از اواخر دهه 60 ورزش تنیس روی میر در کشور با مشکل همراه بود که با تلاش و همکاری دست اندرکاران این حوزه ورزشی در کشور این مشکلات رفع شد.
وی افزود: مدیریت منابع و امکانات هیات های تنیس در استان های کشور نه تنها سبب کمک مالی به این حوزه خواهد شد بلکه زمینه رشد و پیشرفت ورزشکاران را نیز به همراه خواهد داشت.
علی قادارشی یادآور شد: به سبب وجود ظرفیت های بسیار مناسب در ایلام حمایت از رشته ورزشی تنیس روی میز استان در دستور کار قرار دارد و در تلاشیم که این ورزش را توسعه دهیم.
وی تاکید کرد: نبود سرمایه گذار در بخش خصوصی نباید بهانه ای برای ناکامی این ورزش شود چرا که این استان با وجود تمام مشکلات و امکانات ناچیز در اکثر رشته های ورزشی موفق عمل کرده و شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران این استان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: برگزاری چنین مجامعی می تواند مشکلات هیات ها را رفع کند.
بهروز حیدرزاده اظهار کرد: استان ایلام در بسیاری از ورزش ها موفقیت های چشمگیری در سطح ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی دارد و کمبود امکانات ورزشکاران را از میادین ورزشی و کسب عناوین مختلف دور نکرده است.
وی یادآور شد: این استان به سبب موقعیت جغرافیایی و دور بودن از مرکز همچنین به علت محدودیت ها از نظر ورزشی هزینه بردار است و امیدواریم با همکاری فدراسیون و حمایت از ورزش تنیس روی این مشکلات رفع شود و ایلام به جایگاه شایسته خود برسد.
حیدرزاده با اشاره به میزبانی ایلام در مسابقات ورزشی مختلف افزود: با وجود اعتبارهای ناچیز و کمبود امکانات، ایلام امسال میزبان چهار رقابت کشوری و قهرمانی آسیا با حضور بیش از یک هزار و 200 ورزشکار بوده است.
وی تاکید کرد: امیدواریم با راه اندازی شرکت های معتبر و با پیگیری استاندار ایلام در آینده ای نزدیک مشکلات مربوط به جذب حامی مالی ورزشی در این استان برطرف شود.
به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالانه هیات تنیس روی میز استان ایلام با حضور مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار شد‌.
ایلام دارای 200 ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس روی میز است.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.