زهرا همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان بن خرید به نرخ های 500 و یک میلیون ریالی بین مددجویان حوزه اجتماعی با اولویت زنان باردار و شیرده در سطح استان ایلام توزیع شده است.
وی ادامه داد: مددجویان می توانند با دریافت این بن برای خرید مواد غذایی و سایر اقلام مورد ضروری نیاز خود از فروشگاه های اتکا به عنوان طرف قرارداد بهزیستی اقدام کنند.
همتی تاکید کرد: این بن ها در اختیار ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه استان ایلام نیز قرار گرفته تا بر اساس نیاز بین مددجویان تحت پوشش توزیع شود.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام همچنین از پرداخت ودیعه مسکن به زنان سرپرست خانوار زیر پوشش خبر داد و افزود: به تازگی نزدیک به 600 میلیون ریال اعتبار ابلاغی از سوی بهزیستی کشور برای پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن به بهزیستی ایلام اختصاص یافته است.
وی یادآور شد: این مبلغ اعتبار بر اساس نیاز با سرانه بین 20 تا 30 میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار بی سرپناه زیر پوشش پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از 25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که از این تعداد چهار هزار و 600 نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
بهزیستی در حوزه های توانبخشی، پیشگیری و درمان اعتیاد، اجتماعی و مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه به عموم مردم و جامعه هدف خدمت ارائه می کند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.