به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در زمان اجرای مراسم تشییع از میدان شهدا، میدان امام خمینی (ره) بلوار شمالی و جنوبی امام (ره) تا روبروی سپاه ناحیه ایلام ممنوع است.
وی تاکید کرد: این محدودیت ها از ساعت 9 صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلام شده اجرا خواهد شد.
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام بلوار جمهوری، میدان فاتحان میمک، خیابان عدالت و خیابان شهدا را مسیرهای جایگزین این محدودیت ها عنوان کرد و از رانندگان خواست با ماموران همکاری کنند.
پیکر مطهر 6 شهید گرانقدر اخیرا در شرق رودخانه دجله، زبیدار محل اجرای عملیات های بدر، محرم، شرهانی و کربلای چهار تفحص شده است.
مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام فردا سه شنبه 10 اسفند از میدان شهدا تا سپاه ناحیه ایلام برگزار می شود سپس ویژه برنامه هایی در برخی مساجد شهر که میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام هستند، برگزار خواهد شد.

* کشف پنج هزار مواد محترقه در ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: طرح یک روزه نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.
سرهنگ حسن کاظمی در حاشیه اجرای این طرح گفت: در اجرای این طرح بالغ بر پنج هزار انواع مواد محترقه در شهرستان های ایلام، ایوان و سیروان کشف شد.
وی یادآور شد: پلیس در آستانه سال نو طرح های ویژه ای را با هدف سالم سازی محیط های عمومی اجرا می کند.
وی با تاکید بر اینکه استمرار این گونه طرح ها گفت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع پلیس را در مقابل خود خواهند دید.
دریافت کننده: حسن کهزادیان *** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.