به گزارش ایرنا، نعمت الله بیراوندی روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار کرد: برای بیان و آگاهی عموم مردم از فعالیت های این سازمان جایگاه رسانه ها بسیار خطیر و حساس است، رعایت امانت داری و صداقت همراه با آسیب شناسی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی گفت: در نتیجه تعامل و همکاری با ایرنا توانسته ایم، بخش زیادی از عملکردهای صورت گرفته را در اختیار شهروندان قرار دهیم به نحویکه می توان گفت بیشترین همراهی رسانه ها با تعزیرات حکومتی استان از جانب خبرگزاری جمهوری اسلامی بوده است.
وی افزود: عموم دستگاه های خدمات رسان باید عملکرد خود را از طریق رسانه ها در اختیار مردم قرار دهند تا شهروندان ضمن آشنایی با فعالیت ها بتوانند قضاوت صحیح تری نسبت به عملکرد دستگاه های مختلف داشته باشند ، تعزیرات حکومتی نیز با توجه به ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف جامعه از مراکزی است که همواره باید با رسانه ها تعامل داشته باشد و این آمادگی را داریم که در تمامی شرایط مکانی و زمانی و تمامی ایام سال فعالیت ها را برای مردم تبیین کنیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با اشاره به راه اندازی میز خدمت در این اداره کل به منظور رسیدگی به شکایات مردم از عملکرد واحدهای صنفی مختلف یادآور شد: تلفن 32227402 برای پاسخگویی به این درخواست ها دایر شده ولی با توجه به بافت کوچک و فامیلی در استان و جمعیت کم شهرستان ها کمترین مراجعه به این میز شده و یکی از خلوت ترین مراکز محسوب می شود.
بیرانوندی تاکید کرد: سامانه 135 این سازمان نیز به تازگی راه اندازی شده ، ضمن اینکه عموم مردم از طریق سامانه 300000135 می توانند پیشنهادات ، انتقادات و شکایت های خود را از واحدهای عرضه کننده خدمات ارائه کنند تا رسیدگی به مشکلات آنها در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به وجود 40 نیرو در این اداره کل برای رسیدگی به پرونده های تعزیراتی گفت: با وجود کمبود نیرو با تلاش مضاعف توانسته ایم در زمینه مختومه کرده پرونده های واصله جزو استان های برتر کشور باشیم.
چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.