به گزارش ایرنا، حسین رمضانی روزسه شنبه به همراه مدیرکل اخبار استان ها در بازدید سرزده از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد با تشریح فعالیت های انجام شده در دولت تدبیر و امید در ایرنا گفت: اصلاح ساختار خبرگزاری و رفع برخی مشکلات که به صورت ساختاری از گذشته در این سازمان وجود داشته از محورهای عمل مدیریت این سازمان است.
وی افزود: این رسانه با اتکا به توان و قابلیت نیروهای توانمندی که در اختیار دارد در کنار دولت و ارکان کشور برای تحقق اهداف عالی نظام است.
مدیرکل اخبار استان ها خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز با تشریح سیاست های خبری مدنظر مدیریت سازمان گفت: این مجموعه در دوره فعالیت جدید خود بنا را بر محتوامحوری و تاثیرگذار در تولیدات گذاشته و در این مسیر، مهارت های سخت افزاری و نرم افزاری نیروها باید تقویت شود.
علی حیدری افزود: مهارت در سوژه یابی و هدف گذاری تولیدات خبری در کنار توجه خاص به اقبال عمومی و شناسایی جامعه هدف از مهمترین سیاست های ایرناست .
وی بهینه سازی تولیدات، بهره گیری مناسب از سابقه در اخبار، تولید اخبار جذاب، حذف زائدنویسی و استفاده از زیرنویس برای تولید عکس را از دیگر سیاست ها عنوان کرد و گفت: در کنار این مسائل تسلط به انواع نرم افزارها بویژه در حوزه تلفن همراه برای کارکنان این رسانه ضروری است.
مدیرکل اخبار استان ها با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور گفت: تمام تلاش ما این است تا مقبولیت ایرنا را با احیای تولیدات اثرگذار حفظ کنیم.
ایرنا هم‌اکنون 60 دفتر نمایندگی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های مهم کشور و تعدادی دفتر خبری در کشورهای مهم جهان دارد.
1968/ 6014/ خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار : کاظم شاملو*
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.