به گزارش ایرنا، علی مجلسی روز شنبه در نشست کارگروه سلامت و امنتی غذایی دهلران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، عید نوروز و حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان، نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی در جهت رعایت موارد بهداشتی امری ضروری است.
وی بر ضرورت تامین سلامت و امنیت مواد غذایی در این ایام تاکید کرد و افزود: اعضای این کارگروه در راستای وظایف محوله و نظر به اهمیت موضوع، رسالت خود را در این حوزه با دقت انجام دهند.
معاون فرماندار دهلران با اشاره به ضرورت جمع آوری به موقع زباله و نخاله از سطح شهر تاکید کرد: کنترل کیفی آب شرب مخازن روستایی و شهری از طریق کلرزنی، شست ‌و شو و لایروبی مخازن آب شرب در این ایام تشدید می شود.
مجلسی عرضه مرغ زنده را از دیگر مشکلات این شهرستان دانست و یادآور شد: متولیان امنیت غذایی باید این موضوع را با دقت رصد کرده و با متخلفان برخورد کنند.
وی با بیان اینکه باید بر نحوه عرضه مواد غذایی و تاریخ‌ مصرف آنها نظارت بیشتری داشته باشیم، هر گونه قصور در تامین سلامت و امنیت غذایی مردم را غیر قابل قبول دانست.
وی گفت: بهداشت عمومی از حقوق شهروندی است و با تهدید کنندگان سلامت و امنیت غذایی مردم باید قاطعانه برخورد کرد تا سلامت و امنیت غذایی مردم به خطر نیافتد.
مجلس اضافه کرد: بخشداران نیز باید موضوع تاین سلامت و امنیت غذایی را با جدیت پیگیری کرده و اقدام های لازم و استفاده از ظرفیت های قانونی را لحاظ کنند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.