به گزارش ایرنا مجید عسگری شامگاه شنبه در جمع مردم روستای هفت چشمه اظهارکرد: شرکت در انتخابات های مختلف و انتخاب مدیران و متولیان اجرایی و قانونگذاری توسط رای مستقیم مردم ، اوج عزت واحترام به نقش و مشارکت سازنده مردم توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که درهیچ جای دنیا به این شکل و سبک موثر وجود ندارد.
وی اعتماد مردم را مایه ماندگاری و مشروعیت نظام دانست و افزود: برگزاری شکوهمند انتخابات های ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 مهم ترین وظیفه و ماموریت مردم و مدیران اجرایی است .
فرماندار ابدانان تاکید کرد: مجموعه مردم و مسوولان باید همه توان و تلاش خود را بکار گیرند تا انتخابات های اتی در کمال آرامش و امنیت و اوج مشارکت مردم برگزار شود تا بستر توسعه و اقتدار و منزلت ملی و جهانی انقلاب اسلامی برای چهار سال آینده تضمین شود .
وی تکریم ارباب رجوع را وظیفه مدیران اجرایی عنوان کرد و گفت: اساس و معیار ارزیابی عملکرد سالانه همه مدیران دستگاه های دولتی، ارائه خدمت خالصانه و اسان و مستمر به مردم و رباب رجوع است .
عسگری یادآور شد: تمام توان و امکانات شهرستان بکار گرفته می شود تا با مشارکت نهادهای فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت جریان های سیاسی، بستر مناسب، مطمئن و مورد رضایت مردم برای اجرای انتخابات های سال اینده مهیا شود .
خبرنگار: سیدحرمت الله موسوی مقدم: انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6034/7174

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.