پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون امور فرهنگی بنیاد مستضعفان:

بعضی بی رویه غصه اسلام را می خورند

 معاون امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان گفت: بعضی چنان بی رویه غصه اسلام را می خورند که دین خودشان از بین رفته است و حال آنکه هر رئیس جمهوری که بر سر کار می آید نه می خواهد و نه می تواند به اسلام و یا کشور لطمه بزند.

به گزارش جماران، حشمت الله قنبری همدانی پنجشنبه شب در همایش فرهنگی و بصیرتی مسئولان و فرماندهان صنعت حمل و نقل هوایی کشور در مشهد افزود: تا انتخابات می شود برنامه سازی، جبهه گیری و گروه سازی ها راه می افتد، طوری که انگار گروه مقابل؛ جبهه کفر، نفاق و باطل است در حالی که خود نفس این ادعا باطل است.
وی گفت: برخی می گویند در انتخابات اگر فلانی بیاید اسلام از بین می رود در حالیکه هیچ اتفاقی نمی افتد و یا چاخان کرده و می گویند این شخص معجزه سه هزار سال اخیر و آخرین تیر ترکش اسلام است و حال آنکه هیچ چیز اسلام نیست.
وی اظهار کرد: گاهی اوقات بین اهل ایمان یک کار کوچک که اصلا به حساب نمی آید مولد مهمترین شکافها می شود و یا باعث ایجاد چشم اندازی غلط برای دشمن می شود و خطر آنان که خاصتر هستند بیشتر است.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان مهمترین خطر برای کشور را ایجاد انشقاق و شکاف در درون مردم دانست و گفت: در کشور هر 2 جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی ادعای گزاف می کنند و در هر 2 جریان سیاسی احتیاج به انسانهای حزب اللهی در تراز عمار و مالک اشتر دارند.
قنبری همدانی افزود: البته معایب باید گفته شود و آنچه از مشکلات مهمتر است حفظ ارزشهایی است که در سایه خون شهدا به دست آمده و اعتماد به توانایی های داخلی است.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه طبق نص قرآن، اگر میل به دشمن در سینه ما به وجود آید نقطه آغاز خیانت است، اظهار کرد: اگر عده ای تابعیت مضاعف داشته باشند همیشه انگیزه اشتباهی که در تراز خیانت باشد برای آنان وجود دارد.
همایش مزبور با حضور 170 نفر از مسئولان و فرماندهان بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور تا ظهر جمعه در مشهد ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.