قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام اظهار داشت: نقش صدا و سیما، خبرگزاری ها، رسانه ها و فضای مجازی در فرهنگ سازی و جذب کمک ها بسیار اثر گذار است.

وی افزود: میزان خسارت کرونا به حوزه های اقتصادی این استان بسیار بیشتر از سیل و سایر حوادث است اما با وجود همه فشارهای اقتصادی و اجتماعی همدلی و هم افزایی بین دستگاه های مختلف قابل تحسین است.

استاندار ایلام گفت: به دلیل تعطیلی بازار در پی کرونا، بیکاری کارگران و نبود بازار فروش عید مردم با فشارهای اجتماعی و تنگناهایی مواجه شدند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: یکی از مهمترین راهبردهای عبور از این بحران کرونا تداوم همین همدلی ها و وحدت است.

وی ابراز امیدواری کرد: با رعایت پروتکل ها توسط مردم زندگی و کسب و کار عادی دوباره جریان یابد و در این راستا لازم است طرح فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شود.

استاندار ایلام گفت: جلوگیری از قاچاق کالا یکی از مهمترین راههای کمک به جهش تولید است و رونق تولید و خودکفایی با ممانعت از ورود کالاهای قاچاق محقق می شود.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید است و همه برای محقق کردن آن در همه حوزه ها باید پای کار بیایند.

وی به آمار کشفیات قاچاق کالا در استان در سال قبل پرداخت و یادآور شد: رشد قابل قبول کشفیات قاچاق در اقلام مختلف نشان از تلاش و فعال بودن دستگاه قضایی، اطلاعات، گمرک، مرزبانی و تعزیرات دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.