رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: سال 96 افراد خیر 20 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای انجام برنامه های مختلف به این اداره اهدا کردند.
علیرضا علیزاده با بیان اینکه کمک ها در انجام بهتر ماموریت ها هزینه شد، ادامه داد: این نهاد مسوول انجام 150وظیفه در قبال مردم است و ادامه حمایت خیران را خواستار شد.
علیزاده گفت: 45 موسسه غیردولتی در فعالیت های همسو با بهزیستی در زمینه های اجتماعی و فرهنگی در شهر و روستاها فعالیت دارند.
وی مهمترین وظیفه بهزیستی را ، پیشگیری و مقابله با آسیب ها و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی و رسیدگی به جامعه هدف ذکر کرد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و هم اکنون سه هزارنفر از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

*
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران در 24 ساعت گذشته از یک دستگاه تریلی عبوری در جاده های استان یک محموله قطعات آسانسور قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ محمدرضا مزیدی افزود: در بازرسی از این خودرو 26 هزار قلم انواع قطعات آسانسور کشف و یک متهم دستگیر شد.
وی ادامه داد: متهم به همراه کالای قاچاق به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد.

**
فرماندار بافق با بیان اینکه 12 کیلومتر دیگر از بزرگراه 110کیلو متری یزد- بافق زیربار ترافیک رفت، گفت: باقی مانده این مسیر در 2 ماه آینده تکمیل و بهره برداری از آن آغاز می شود.
محمد زاده رحمانی روز یکشنبه در نشست تعدادی از جوانان شهرستان، اظهار کرد: 11کیلومتر باقی مانده جاده 2ماه آینده زیربار ترافیک می رود و پرونده این طرح پس از گذشت بیش از 10 سال، بسته می شود.
وی با بیان اینکه بهره برداری از جاده یزد- بافق نوید بخش جهش توسعه شهرستان است، افزود: آسفالت جاده بافق به سمت بهاباد به طول 22کیلومتر آغاز شد و 10کیلومتر باقی مانده جاده بافق به سمت نوق رفسنجان در سال جاری انجام می شود.
این مسوول افزود:با ساخت و بهره برداری از مسیر بافق - نوق دسترسی مردم بافق به رفسنجان و بالعکس با سهولت امکان پذیر خواهد شد.
فرماندار بافق اذعان کرد: جاده بافق به بهاباد، نوق و رفسنجان و از مسیر سبزدشت به شهرستانهای کوهبنان، راور، زرند کرمان، بافق را از بن بست خارج می کند و مردمان نوق و رفسنجان از زمین های بدون استفاده بافق ،و بهره گیری از چاههای کشاورزی ، این اراضی را به پسته زارهای مرغوب تبدیل می کنند.
وی در پاسخ به سئوالی در مورد احداث فرودگاه بافق گفت: اقدام اداری ساخت فرودگاه با پیش بینی 160 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد، اگر شرکت متقاضی این کار را انجام ندهد از طریق فرمانداری سرمایه گذاری انجام می شود.
زاده رحمانی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستا‌های حاشیه شهر و تعدادی از روستاهای دهستان سبزدشت بافق انجام شد، تصریح کرد: گازرسانی به دهستان کوشک نیز آغاز شد که با اتمام این طرح، بافق می‌تواند به شهرستان سبز از نظر پروژه گازرسانی تبدیل شود.
دو بانده سازی مسیر یزد- بافق به طول 110 کیلومتر با 2 مصوبه سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و همچنین پیش بینی اعتبار 80 میلیارد تومان از سال 1396 آغاز شد و هم اینک 100 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543/ 7536/ 7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.