حیدر نعمتی عصر دوشنبه در نشست بررسی وضعیت فعالیت صنوف پرخطر اظهار داشت: سوپرمارکت ها و صنوفی که قبلا فعال بوده اند نیز موظف به دریافت این کد و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در دریافت کد سلامت رووسای اتحادیه ها نسبت به اطلاع رسانی و ترغیب اعضای اتحادیه خود باید اقدام کنند.

وی گفت: بیشترین تعداد صنوف با ۱۱ هزار واحد در شهر ایلام فعالیت می کنند که باید هرچه سریعتر کد سلامت دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: علاوه بر دریافت کد سلامت پروتکل بهداشتی شامل بایدها و نبایدهای بهداشتی برای صاحبان مشاغل توسط دانشگاه در سامانه بارگذاری شده است که افراد باید آن را مطالعه و رعایت کنند.

نعمتی بر ضرورت رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند و امتناع مردم از تردد غیرضروری در بازار تاکید کرد و افزود: مردم نباید به خطر بیماری کرونا بی توجه باشند.

وی تاکید کرد: بحث سلامت مردم ارج تر از درآمد است و مردم در این روزها به ویژه صنوف پرخطر به تعطیلی اعتراض نکنند زیرا اگر به کرونا مبتلا شوند مجبور می شوند برای بازگشت سلامت خود هزینه کنند.

وی یادآور شد: بازگشایی برخی از صنوف نظیر پاساژها و بازارهای روز که موجب تراکم‌جمعیتی می شوند یا بنگاه های معاملات ملکی که به منزل مستاجران و فروشندگان در طول روز مراجعه می کنند، تهدیدی جدی برای سلامت مردم بشمار می روند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.