محمدرضا هادوی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اغلب روستاهای مورد بازدید استاندار زنجان در مناطق صعب‌العبور و دور از مرکز شهرستان ها واقع شده و به بیش از 87 درصد این روستاها، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، هیچ مقام عالی سفر نکرده بود و همواره تنها از سوی فرمانداران و بخشداران مورد بازدید قرار می‌گرفتند.
وی بازدیدهای استاندار زنجان از روستاهای استان را موجب توجه مدیران به مناطق محروم و ایجاد تحرک مدیران در سرکشی به مناطق کمتر برخوردار استان دانست و گفت: با این اقدام مقام عالی اجرایی استان، سایر مسئولان و مدیران هم به سرکشی از مناطق محروم و روستاهای استان ترغیب شده اند که تعدد این سفرها کاهش مراجعه روستائیان به اداره ها در شهرها و کاهش بروکراسی های اداری را نیز در پی داشته است.
هادوی به برخی دیگر از دستاوردهای سفرهای استاندار زنجان به روستاها اشاره و تصریح کرد: برخی مصوبات و ابلاغیه ها که اغلب در روستاها مورد توجه و اجرا قرار نمی گرفت و برای روستائیان مشکل ساز شده بود با پیگیری های استاندار زنجان به اجرا درآمد.
وی ادامه داد: مواردی همچون پذیرش تضامین زنجیره ای که یکی از مشکلات اصلی روستائیان هنگام استفاده از تسهیلات بانکی به شمار می آمد، در بازدیدهای استاندار زنجان از روستاها توسط اهالی مناطق مطرح و مورد پیگیری جدی قرار گرفت و خوشبختانه روستائیان استان امروز برای تامین ضامن در هنگام اخذ تسهیلات بانکی با مشکلی مواجه نمی شوند.
 فتح الله حقیقی از زمان انتصاب بعنوان استاندار زنجان تاکنون بیش از 140 سفر به شهرستان ها و روستاهای استان داشته و تاکنون بیش از 76 درصد از مصوبات این سفرها اجرایی شده و مابقی در دست پیگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.