حجت الاسلام احمد امرایی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسوولان شهرستان چرداول افزود: تلاش های شبانه روزی مردم و دستگاه های اداری، نظامی وخدماتی در کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا قابل توجه و قدردانی است.

وی اظهار داشت: شهرستان چرداول به عنوان دروازه ورودی استان در بحث عتبات عالیات و سفرهای نوروزی بیشترین تردد و حضور مردم از نقاط مختلف کشور  را داشته و دارد که با  زحمات  فرماندار و مجموعه مدیریت ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اقدامات چشمگیری در زمینه مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا  صورت گرفته و از همه عزیزان و مردم فهیم شهرستان چرداول تشکر می کنم.

حجت الاسلام امرایی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم تا ریشه کنی کامل کرونا موارد بهداشتی و همچنین فاصله اجتماعی را رعایت کنند و با مسوولان تعامل و همکاری  داشته باشند.

امام جمعه چرداول با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری  افزود: از همه مسوولان می خواهیم تا در جهت تحقق منویات معظم له و فراهم کردن بسترهای لازم برای توسعه تولید گام بردارند.

فرماندار چرداول نیز در این دیدار گفت: مجموعه مدیریت ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان با همراهی و تعامل مردم توانسته اند کارهای خوبی انجام بدهند.

الیاس فتاحی اضافه کرد: در راستای حفظ سلامتی مردم، توسط شهرداران، دهیاری ها، سازمان های مردم نهاد و خیرین در همه روستاها و شهرها  ضدعفونی وگندزدایی بصورت مستمر انجام شده است و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

وی با توجه به شعار سال تاکید کرد: ایجاد کارگاه های تولیدی، حمایت از کار و سرمایه، تجهیز و تکمیل شرکت های تولیدی، توسعه و ارتقای سطح تولیدات و زیرساخت های صنعتی، کشاورزی و عمرانی جهت تحقق شعار سال در دستور کار  قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.