شعبان فروتن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین محموله خریداری شده با این کمک ها شامل ۲ دستگاه دیالیز، ۴ دستگاه نوار قلب، تب سنج، لباس ضد ویروس محافظتی مخصوص کادر درمان، ماسک و مواد ضدعفونی کننده وارد استان می شود.

وی افزود: پس از دریافت این کالاها با نظر دانشگاه علوم پزشکی ایلام و مسوولان بین مراکز درمانی درگیر با کرونا تقسیم می شود.

وی تاکید کرد: در این شرایط وظیفه همه ماست که پای کار بیاییم و برای حذف ویروس کرونا از جامعه تلاش کنیم.

فروتن همچنین از ضدعفونی پایانه مرزی و گمرک با همکاری تجار و بازرگانان خبر داد و گفت: به دلیل ضرورت حدود ۵۰۰ میلیون ریال برای انجام این کار در شهرستان مهران هزینه شده است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا باکمک تجار و خیرین کمک های بیشتری برای تامین وسایل مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی ایلام که با کمبود مواجه اند، تهیه کنیم.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ۱۴ مورد جدید به شمار مبتلایان به کرونا در ایلام افزوده شد و از ۲۴۶ نفر به ۲۶۰ نفر رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، طی این مدت فوتی نداشیم و شمار افرادی که در ایلام بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند همان ۲۱ مورد است.

۱۵۰ نفر از افراد مبتلا به کرونا نیز پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند و  ۶ پزشک و ۹ نفر از کادر درمانی استان نیز به کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.