معروف بسطامی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنا بر تصمیم ستاد کرونا ادارات با یک سوم مجموع نیروها کار خود را انجام می دهند.

وی افزود: مدیران داویر دولتی باید با انجام شیفت بندی بین نیروهای خود یک سوم از آنها را برای انجام امور به محل فرابخوانند و به سایر افراد دورکاری و تا حد امکان مرخصی بدهند.

بسطامی یادآور شد: مدیران دستگاه های دولتی باید در کنار تعیین شیفت بندی کارکنان خود برای افراد دورکار نیز شیوه وظایف را توضیح دهند تا امور اداری معطل نماند.

وی گفت: این مصوبه بنا بر تصمیم ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با هدف قطع هرچه بیشتر زنجیره انتقال این ویروس و نیز کاهش مراجعه افراد به خارج از منزل اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: این مصوبه شامل نهادهای نظامی و انتظامی، بانک ها، موسسه های مالی و دستگاه های خدمات رسان و امدادی نیست و آنها بر اساس بخشنامه های مختص به خود عمل می کنند.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شمار افرادی که در ایلام بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند با احتساب ۲ مورد جدید از ۱۹ نفر به ۲۱ مورد رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، شمار مبتلایان به کرونا نیز طی این مدت با احتساب ۹ مورد جدید از ۲۳۷ نفر به ۲۴۶ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان و کادر درمانی مبتلا به کرونا نیز افزایش یافته است، افزود: ۶ پزشک و ۹ نفر از کادر درمانی استان به کرونا مبتلا شده اند.

دکتر کریمیان یادآور شد: ۱۵۰ نفر از افراد مبتلا به کرونا پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.