ذبیج الله پورشیب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم ما که در همه میدان ها و عرصه های مختلف پیروز از میدان خارج شدند باز هم در مبارزه با این ویروس مرگبار از دورهمی های غیرضروری خود می کاهند تا در کوتاه مدت این ویروس را شکست دهند.

وی افزود: مردم ما با توجه به ایام پیش رو که دید و بازدید افزایش می یابد فاصله خود را با دیگران حفظ کنند و رعایت مسائل بهداشتی و توصیه های پزشکان را در اولویت خود قرار دهند.

پورشیب یادآور شد: این ویروس فقط برای کشور ایران نیست و تقریبا به همه کشورهای جهان سرایت کرده است بنابراین باید ضمن حفظ آرامش با راهکارهای توصیه شده به مقابله با آن پرداخت.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با اشاره به ایام نوروز و تعطیلات تاکید کرد: در این ایام مردم از سلامتی خود غافل نشوند و رعایت نکات بهداشتی را در اولویت قرار دهند و قطعا با توجه به اتحاد و همدلی بین آنها بر این بیماری غلبه می کنند.

پورشیب در پایان ضمن آرزوی سلامت و بهبودی برای مبتلایان به کرونا در کشور عنوان کرد: امیدواریم با در خانه ماندن زنجیره بیماری را قطع کنیم و مانند گذشته با شکست این ویروس بار دیگر لبخند شادی و سلامتی بر لبان هموطنان نشانده شود.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام با ثبت هشت مورد جدید به ۱۲۸ نفر رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، شمار افرادی که بر اثر کرونا در استان فوت کردند نیز هشت نفر است و از مجموع بیمارانی که در این استان به کرونا مبتلا شده اند تا کنون ۶۰ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.