معروف بسطامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت قرمز شهرستان ایوان به علت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان باعث شده است تا مسوولان شرایط این شهرستان را به صورت ویژه و خاص ببینند.

وی در خصوص تعیین نماینده تام الاختیار در شهرستان ایوان و مامویت های محوله اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ای که شهرستان ایوان به علت ویروس کرونا دارد، استاندار ایلام برای رسیدگی بهتر به وضعیت این شهرستان انتصاب یک نماینده تام الاختیار را لازم و ضروری دانست.

بسطامی در مورد ماموریت محوله خود در شهرستان ایوان هم توضیح داد: احصای نیازهای شهرستان و مشکلات شهروندان، تسریع در اجرای مصوبه های استانی ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان ایوان متناسب با شرایط منطقه، آگاه سازی بیشتر مردم شهرستان در مورد بیماری کرونا و لزوم رعایت راه های پیشگری از آن، تاکید بر عدم خروج از منزل و لغو تمام اجتماعات و  محافل گروهی از جمله برنامه های پیش رو در شهرستان ایوان‌ است.

سرکشی و همدردی با خانواده متوفیان کرونا در ایوان

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های مورد نظر در شهرستان ایوان سرکشی و همراهی با خانواده های متوفیان بیماران کرونا و بیماران بستری است که از لحاظ روانی و بهداشتی با توجه حادثه تلخ پیش آمده لازم است مورد حمایت روحی، راونی و بهداشتی قرار بگیرند و همچنین نظارت بهداشتی بر روند کفن و دفن بهداشتی و شرعی اموات نیز در دستور کار قرار دارد.

بسطامی افزود: مهار بیماری کرونا در سایه همکاری فرماندار، مسوولان دستگاه های اجرایی و به ویژه مردم شهرستان ایوان امکان پذیر است و هر روز گزارش ها و نتایج عملکرد برای اخذ تصمیم های متتاسب با شرایط به استاندار ایلام ارائه می شود.

تاکنون از تعداد ۷۷ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام ۶ نفر جان باخته اند که پنج نفر آنها ساکن شهرستان ایوان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.