حیدر نعمتی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز همه دنیا به کشور ما چشم دوخته و مردم نیز با حضور حداکثری در انتخابات برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار انقلاب زدند.

وی افزود: شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و تکلیف دینی دانسته و به پاسداشت و لبیک به فرمان رهبر در انتخابات شرکت کردم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین انتخاب افراد شایسته باعث تشکیل مجلسی قوی خواهد شد.

نعمتی گفت: امیدورم که مردم باز حضور حماسی خود را به دشمنان نشان دهند و این حضور انقلاب و نظام را بیمه می کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور آگاهانه و گسترده مردم در سرنوشت سیاسی خود شاهد تحولات خوبی در بخش های مختلف به ویژه اقتصادی در کشور باشیم.

استان ایلام دارای سه کرسی در شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی  است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

در استان ایلام از بین ۱۳۹ نفر داوطلب، صلاحیت ۶۱ نامزد نهایی از سوی شورای نگهبان تایید شد که در روزهای اخیر با انصراف تعدادی از این افراد در نهایت ۲۷ نفر در حوزه شمالی و ۱۸ نفر در حوزه جنوبی به رقابت خواهند پرداخت.

۴۵۱ هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال هستند که این از این تعداد ۳۱۷ هزار نفر در حوزه شمالی و ۱۳۴ هزار نفر نیز مربوط به حوزه جنوبی استان است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.