خبر ورود ویروس کرونا به کشور و برخی استان‌ها به سرعت برق و باد در فضای مجازی پیچید و آنچنان همه از هراس و نگرانی در خصوص آن صحبت می‌کردند که در واپسین روز پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمن خیال خام کرد که دیگر کسی به فکر حضور در انتخابات نمی‌افتد.

اما امروز جمعه دوم اسفندماه از همان ساعات ابتدایی صبح آنچنان شور و حالی در بین مردم ایلام وجود داشت که گویا برای حاضری زدن به پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

مردم همیشه در صحنه عروس زاگرس امروز در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا به همگان نشان دهند که برای اقتدار و عزت این کشور ارزش قائلند.

 حساب دو دو تا چهار تاست و نگاه‌های ریزبین همه دشمنان، مشکلات هست، درد نداری و بیکاری هست، همه به کنار اما اینجا ایران است، سرزمینی که همیشه همدلی و غیرت و اتحاد و حضور رمز بقایش بوده و جلوه‌های باشکوه حضور مردم در زیباترین صحنه آفرینش را به تصویر کشیده است.

 در جای جای و گوشه و کنار شهر و محله‌های فقیرنشین و حاشیه‌ای که می‌نگرم تازه متوجه می‌شوم که عشق و علاقه و اراده آنان برای حمایت از نظام و انقلاب برای دهن‌کجی به یاوه‌گویان بیش از جاهای دیگر موج می‌زند و شعبه‌های اخذ رای در این محله‌ها و مناطق پر ازدحام‌تر و باشکوه‌تر است.

به جوانان غیرتمند و دلاور که می‌نگرم با وجود درد بیکاری که دارند باز مهمترین دغدغه امروزشان را به خوبی دریافته‌اند، بی‌اعتنایی و عدم شرکت در تعیین سرنوشت را جز خالی کردن صحنه چیز دیگری نمی‌دانند و با اراده آهنین آمدند تا رای دهند و در سرنوشت خویش و در ساخت فردای کشور سهیم باشند.

خون دادند، خانه‌های‌شان ویران شد و عزیزانشان در پیش چشمان‌شان پرپر شدند اما همه را فدای انقلاب کردند و با اتحاد و همدلی شعر پیروزی را سرودند و امروز جانبازانی سرافراز را دیدم که برای ادای تکلیف به صحنه انتخابات آمده بودند تا به وظیفه شرعی خود عمل کنند.

مادران شهید، خواهران شهید و همسران شهیدی را دیدم که برای پاسداری از خون شهدا و تداوم ارزش‌ها به پای صندوق‌های رای آمده بودند حتی پیرمرد و پیرزن‌هایی که با دستانی لرزان و پاهایی ناتوان عصا بدست قبل از همه در صف ایستاده بودند تا بار دیگر حماسه حضور خود را به دشمنان اعلام کنند.

امروز شور و نشاط و غنچه‌هایی از رای‌اولی‌ها در استان شکوفه زده بود و در پای صندوق‌های رای جشن اولین بار سهیم شدن در سرنوشت سیاسی کشور و ادای تکلیف را به دشمنان نظام نشان دادند.

به راستی این مردم همیشه آگاه، صبور و مقاوم همیشه خواب و خیال دشمنان را باطل می‌کنند و یاوه‌گویی‌های آنان را با حضور جاودانه خود و دفاع از حریم و حرمت انقلاب به رخ می‌کشند.

اینجا هستند و در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند، زنان و مردانی که درد فقر و مشکلات اقتصادی کمر آنان را خم کرده است اما عشق و اراده آهنین آنان به نظام روحی تازه در کالبد آنان دمیده و موجب شده است تا برای عزت و اقتدار نظام به صحنه بیایند و با حضور حداکثری خود به دشمنان نشان دهند که درد ما درد نان و فقر و نداری که به وسیله تحریم‌ها ما را دچار آن کردید، نیست.

درد ما درد عشق و علاقه به نظام و انقلاب و لبیک به فرمان رهبری است که در هیچ کجای دنیا و در بین هیچ مردمی دیده نمی‌شود، ما عاشق این انقلاب و نظام و امام و رهبری هستیم و هر بار که حضورمان لازم و احساس شود با پای جان به صحنه می‌آییم.

امروز این مردمان بار دیگر به دشمنان نشان دادند که خواهان انقلاب و نظام و مدافع خون شهدا هستند امروز بار دیگر سرود اتحاد و همدلی و همبستگی خود در حفظ ارزش‌ها را در پای صندوق‌های رای سرودند و رای آنان برگ برنده‌ای برای بیمه انقلاب در برابر هجمه سنگین تهدیدها بود.

اینجا زنان و دختران ایلامی به پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا عزت، امنیت و شکوه مانای حضور خویش را در رای آگاهانه خود متجلی کنند، اینجا مهد شیر زنان و شیر مردان دلاور است که با حضور خویش شعر شور و شعور سردادند و پاسخ کوبنده‌ای دادند به همه یاوه‌گویی‌های دشمنان که سعی داشتند حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند.

امروز همه آمدند تا بار دیگر مهر تاییدی بر نظام بزنند و اعلام کنند که ما به این انقلاب اعتماد داریم و هر چند آنان تبلیغ کنند که رقابت آزاد نیست و آرا مخدوش می‌شود باز به دشمنان بگویند که ما اعتماد داریم و به گفته امام‌مان میزان رای ماست و مجلس خانه ما.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.