سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به رانندگان عبوری در مسیر آبدانان به دره شهر و برعکس توصیه می شود تا اطلاع ثانوی از تردد در این مسیر خودداری کرده تا پلیس راه و عوامل راهداری بتوانند سایر خودروهای گرفتار در برف را در این مسیر هدایت و نسبت به روان سازی این محور اقدام کنند.

وی افزود: نیروهای راهداری به همراه نیروهای پلیس راه با آماده باش کامل در حال بازگشایی مسیر هستند تا این محور بازگشایی شود.

رئیس پلیس راه ایلام در خصوص وضعیت سایر راه های استان تاکید کرد: هم اکنون سایر جاده های استان باز و با توجه به بارش برف و لغزندگی جاده ها، تردد خودروها در برخی محورهای کوهستانی این استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

همتی زاده تاکید کرد: می طلبد رانندگان با آگاهی و همچنین همراه داشتن تمامی تجهیزات زمستانه در محور مواصلاتی تردد و از انجام هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند و با عوامل پلیس راه و راهداری همکاری لازم را داشته باشد.

با توجه سرمای هوا همراه با بارش برف فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات بجز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شهرستان های ایلام، ایوان و ملکشاهی امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۹ آغاز شد و پروازهای نوبت صبح فرودگاه ایلام نیز لغو شد.

سامانه بارشی با هسته سرد از جمعه شب گذشته وارد استان ایلام شده است که بارش پراکنده برف و باران، وزش باد شدید و افت محسوس دمای هوا از پیامدهای این سامانه است.

بر اساس اعلام هواشناسی ایلام، دمای هوا تا روز چهارشنبه این هفته به پنج تا ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش محسوس می یابد که اوج سرما در روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهد بود و یخبندان صبحگاهی رخ خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.