سرهنگ رضا همتی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه تمام جاده‌های استان لغزنده است از رانندگان خواست: با احتیاط در این جاده‌ها رانندگی کنند.

وی افزود: اکنون در تمام جاده‌های ایلام شاهد بارش شدید باران هستیم که منجر به لغزندگی جاده‌ها شده‌ است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه رانندگان باید با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی کنند، یادآور شد: باتوجه به شدت بارش‌ها احتمال آبگرفتگی در برخی جاده‌ها و یا ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی وجود دارد.

سرهنگ همتی‌زاده با تاکید بر اینکه اکنون تمام جاده‌های استان باز و تردد در آنها روان است، گفت: رانندگان در طول مسیر تردد خود با ماموران پلیس و راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کرد، افزود: رانندگی که قصد تردد در جاده‌های برون شهری را دارند باید از سالم بودن سیستم‌ گرمایشی، چراغ‌ها و برف پاکن خودرو اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه در چنین شرایط جوی رعایت فاصله طولی ضروری است، تاکید کرد: در شرایطی که جاده‌ها لغزنده است، سرعت بالا و ترمزهای ناگهانی می‌تواند حادثه آفرین باشد.

سرهنگ همتی زاده همچنین به احتمال وقوع پدیده مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان خبر داد و گفت: در صورت قرار گرفتن در مه با سرعت کم و چراغ‌های روشن رانندگی کنید و نکات ایمنی را در نظر بگیرید.

 هوای استان ایلام از اواخر وقت روز گذشته به علت ورود سامانه بارشی، بارانی و ناپایدار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.