مجید عسگری  روز جمعه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران  با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: انقلاب ها دارای وجه اشتراکاتی هستند ولی وجه بارز و شاخص انقلاب ما بعد الهی آن است.

وی با اشاره به جنگ ۸ ساله و اینکه وجبی از خاک توسط دشمن تصرف نشد، اظهار داشت: امروز پیشرفت و توسعه کشور با وجود همه گرفتاریها و مشکلاتی که توسط دشمنان ایجاد شده به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و مقایسه آن جفا در حق انقلاب و این نظام مقدس است.

عسگری  بر ضرورت بیان دستاوردها و کارکردهای نظام درهمه عرصه ها و ابعاد داخلی و خارجی برای مردم تاکید کرد و افزود: بهره برداری از پروژه ها در همه مناسبت ها موجب تقویت روحیه امید در مردم می شود.

وی با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی ۴۷ پروژه در دهه فجر گفت: ۶۸۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

فرماندار دهلران به هزینه ۵۰ میلیارد ریالی در اجرای طرح هادی در یک سال گذشته و همچنین اجرای ۵ هزار هکتار جنگل کاری اشاره کرد و یادآور شد: از محل صندوق توسعه ملی ۱۲ هزار میلیارد ریال در اکتشافات و بهره برداری از منابع نفتی دانان شهرستان سرمایه گذاری شده و در حوزه نفت و گاز شهرستان سرمایه گذاریهای عظیمی انجام شده است.

عسگری گفت:دشمن رفاه ما را ترور کرده و قصد دارد پیشرفت و توسعه و عمران کشور را ترور کند و پیش از این برجام را ترور کرد و اجازه نداد ما مسیر پیشرفت را مثل سال ۹۵ ادامه دهیم.

وی گفت: امروز دشمن وحدت ما را مورد هدف قرار داده است و باید بهانه و فرصت را از دشمن بگیریم و در انتخابات مجلس یازدهم با حضور حداکثری توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به فراهم بودن زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اضافه کرد: رعایت اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات و از همه مهمتر مشارکت حداکثری از موضوعات مهم هستند و در زمینه مشارکت حداکثری مردم باید به وظیفه تاریخی خود بیش از پیش عمل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.