حجت الاسلام رضا با وقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین شهر با بیان ویژگی‌های انقلاب اسلامی مردمی بودن ،اسلامی بودن واستکبار ستیزی را از جمله ویژگیهای انقلاب دانسته انقلابی ماندن را مهمتر از انقلابی بودن بیان کرد.

وی ولایت‌مداری‌،وفاداری به آرمان‌های امام و شهدا ‌، وفاداری به  قانون اساسی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مداری را از جمله خصوصیات یک فرد انقلابی ذکر کرد.

او اضافه کرد: وصیت‌نامه امام چراغ راه انقلاب است و راه ومنش امام خمینی(ره)  همواره باید به عنوان سرمشق مردم ومسئولان باشد.

باوقار با اشاره به بخشی از توطئه‌های دشمن در آستانه انتخابات وراهپیمایی 22بهمن گفت: امسال نیز بار دیگر مردم ایران در راهپیمایی 22بهمن خواب استکبار جهانی را آشفته خواهند کرد.

وی  با دعوت از مردم به  شرکت گسترده در انتخابات از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز خواست از هرگونه تخریب رقیب،شایعه‌پردازی ،استفاده از بیت المال و دادن وعده‌های دروغ به مردم پرهیز کنند.

امام جمعه مشگین شهر با محکوم کردن معامله قرن گفت: هدف دشمن از اجرای این طرح شوم ازبین بردن هویت یک‌هزار ساله مردم فلسطین است .

وی افزود: هدف دشمن در کوتاه‌مدت  پوشش دادن شکست‌های پیدرپی  راهبردی آنان در خاورمیانه و تثبیت وضعیت نتانیاهو وترامپ در انتخابات آتی کشورهای خود می‌باشد .

وی تقابل گروه‌های مقاومت و کشورهای اسلامی را نیز از اهداف میان مدت این طرح بیان کرده و تداوم حیات ننگین اسراییل  غاصب و رژیم صیونیستی را از جمله هدف نهایی طرح معامله قرن دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.