سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از باز بودن تمامی راه های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در حال حاضر بیشتر گردنه های کوهستانی چون قلاجه، کبیرکوه و تونل آزادی مه آلود و با کاهش دید روبرو است.

وی از آغاز بارندگی ها طی ساعات آینده در اکثر مناطق استان خبر داد و گفت: همواره از رانندگان خواسته شده تا هنگام رانندگی در هوای بارانی و مه گرفته، ضمن کاهش سرعت خودرو خود و حرکت بین ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، فلاشر خودرو و چراغ های مه شکن را روشن نگاه دارند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: رانندگان همچنین هنگام سفر در این فصل و قبل از حرکت باید از سالم بودن چراغ های عقب، جلو و مه شکن خودرو خود اطمینان داشته و هنگام حرکت نیز ضمن بستن کمربند ایمنی همه سرنشینان، با سرعت مطمئن حرکت کرده و فاصله طولی با اتومبیل مقابل را حفظ کنند.

همتی زاده اضافه کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای پلیس در سطح راه های استان و همکاری خوب رانندگان طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه ناگواری را در سطح راه های استان شاهد نبوده ایم.

وی ادامه داد: رانندگان همچنین در رعایت قوانین و مقررات رانندگی دقت لازم را داشته باشند و ضمن رعایت فاصله طولی و سبقت غیر مجاز احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.