عباس شمس اللهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشترکان ایلامی سال گذشته و در بازه زمانی کنونی(ابتدای سال تاکنون) در مجموع ۳۱۱ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۳۰۷ مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده بودند.

وی بیشترین میزان مصرف گاز در سال جاری را مربوط به بخش صنعتی و سپس خانگی عنوان کرد و افزود: این میزان میزان مصرف گاز طبیعی مشترکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه تا چهار درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: توسعه گازرسانی در استان همچنان ادامه دارد و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت همچون گذشته گاز بطور مستمر و مداوم و به صورت کیفی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

شمس اللهی در خصوص پایداری جریان گاز در فصل سرد سال تاکید کرد: با بسترسازی و تقویت زیرساخت های خطوط انتقال و شبکه های گازرسانی، روند تداوم خدمت رسانی به مردم استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و امیدواریم امسال و با اجرای تمهیدات لازم هیچگونه قطعی گازی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: با افزایش برودت هوا و افزایش مصارف گاز طبیعی در چند ماه مانده به پایان سال جاری صرفه جویی در مصرف این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکان گرامی با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه ( ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد) شرکت گاز استان ایلام را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: امسال ۲ هزار و ۸۰۷ کیلومتر شبکه گازرسانی در نقاط مختلف استان مورد نشت‎یابی قرار گرفته و نسبت به رفع آنها اقدام شده است.

شمس اللهی از پایش و نشت یابی ۹۵ هزار انشعاب گاز در سال جاری و رفع نواقص و نشتی های موجود خبر داد و گفت: واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام از ابتدای سال تاکنون ۷۸ هزار متر بازرسی لوله، ۴۲ مورد بازرسی تست خطوط و شبکه و سه مورد بازرسی تست پوشش را انجام داده است. 

وی اضافه کرد: علاوه بر اقدامات یاد شده، بازرسی از همه ایستگاه های تقلیل فشارگاز استان و نیز کنترل کیفی تمامی اقلام پروژه ای با هدف ارزیابی کیفیت و نیز بررسی رعایت استانداردهای لازم در اجرای پروژه ها انجام شده است.

هم اکنون ۳۸۷ روستا و ۲۳ شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.