عباس رضایی روز سه‌شنبه در دیدار مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران توجه بیشتر این شرکت به تامین این نوع سوخت در مناطق سردسیری استان را خواستار شد و افزود: مناطق سردسیری و کویری باید مورد توجه بیشتر شرکت گاز استان قرار گیرند تا گازرسانی به این مناطق با مشکل و محدودیتی مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه در بخشهای مختلف انرژی بیهوده مصرف می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه در برخی مدارس و مساجد، اتلاف انرژی صورت می‌گیرد که باید با فرهنگسازی مناسب و آموزش عمومی از اتلاف انرژی بویژه گاز در بخش‌های مختلف جلوگیری کنیم و این مهم باید در اولویت برنامه‌های شرکت گاز استان قرار گیرد.  

استاندار اصفهان رعایت استانداردها در گازرسانی به مناطق استان را ضروری دانست و گفت: شرکت گاز استان باید به دنبال اجرای کامل استانداردها باشد زیرا رعایت نشدن این ملزومات حوادث احتمالی را در پی دارد. 

عباس رضایی با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط شرکت ملی گاز اظهارداشت: مجموعه شرکت گاز، در زمینه خدمت رسانی به مردم فعالیتهای خوبی انجام داده و این اقدامات موجب شادابی و سرزندگی اقشار مختلف در شهرها و روستاهای استان اصفهان شده است.

وی ادامه داد: همدلی، همکاری و هماهنگی شرکت گاز با دیگر دستگاه های اجرایی ذیربط هم افزایی خوبی برای از بین بردن مشکلات این بخش به وجود می آورد موجب تسهیل در خدمت رسانی به مردم می‌شود. 

همچنین مدیرعامل گاز استان اصفهان در این دیدار اظهارداشت: با اقدامات این شرکت و گاز رسانی مطلوب، روزهای پاک استان از ۱۰ روز در سال ۹۴ به ۴۲ روز در سال ۹۷ افزایش یافت.

سید مصطفی علوی میزان مصرف گاز استان در سال را ۲۱ میلیارد مترمکعب اعلام و اضافه کرد: یک هزار و ۲۳۸ روستای استان اصفهان مشمول گاز رسانی هستند که تاکنون به یک هزار و ۶۰ روستا گاز رسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۹ درصد شهرهای استان اصفهان از نعمت گازطبیعی برخوردارند که تعداد آنها به ۱۰۷ شهر می‌رسد.

/۶۰۲۶/۲۰۹۳ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.