به گزارش ایرنا، فواد حمزوی روز سه شنبه به همراه محمدرضا صدیقی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز در بازدید از خط 56 اینچ کوییچ بستک به بندرآفتاب افزود: با اجرای این خط، علاوه بر گازرسانی به بندرلنگه، گازرسانی به پنج بندر کنگ، بندر بستانه، بندر دیوان، بندر مغویه و بندر حسینیه انجام می شود.
وی ادامه داد: با اجرای طرح احداث خط 56 اینچ به طول تقریبی 94 کیلومتر و ایجاد زیرساخت و بستر سازی مناسب در جزیره کیش، گازرسانی به صنایع واقع در جزیره کیش نیز صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان یادآور شد: براساس اظهارات پیمانکار مجری مرحله تجهیز کارگاه پیمانکار اجرایی خط 32 اینچ دریایی از بندر آفتاب تا جزیره کیش در حال انجام است و پیمانکار بزودی اجرای لوله در دریا را شروع می کند.
حمزوی جایگاه استان هرمزگان را در حوزه انرژی به خصوص تولید گاز کشور در سال های آینده را بسیار تعیین کننده دانست و ابراز داشت: بیش از 70 درصد بنزین کشور در این استان تولید می شود.
وی از طرح جامع گازرسانی به عنوان یکی از طرح های مهم در حوزه گازرسانی برشمرد و افزود: درحال حاضر شرکت گاز استان هرمزگان جزو 10 شرکت برتر در حوزه فروش گاز قرار دارد.
با وجود 900کیلومتر نوار ساحلی در استان هرمزگان و همچنین وجود یکهزار و 350 کیلومتر ظرفیت بکر در این استان، توسعه زیرساخت های حوزه گاز در این استان بسیار ضروری است.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.