قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: با وجود حجم زیاد و گسترده خدمات نظام به استان ایلام اما با توجه به خسارت‌ها و عقب‌ماندگی‌های ناشی از جنگ تحمیلی در استان باید مسوؤلان در جبران یا کاهش این محرومیت‌ها تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی افزود: عمده سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و صنعت است که با تکمیل این طرح‌ها اشتغال و درآمدزایی استان بیشتر از گذشته خواهد شد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه بیکاری استان طبق آمار از ۱۲ درصد در طی ۲ سال گذشته به هشت درصد کاهش یافته است، یادآور شد: اما با این وجود باز هم حجم بیکاری و تقاضای اشتغال در استان ایلام زیاد است که البته تسهیلات زیادی در حوزه خود اشتغالی به متقاضیان داده می‌شود.

استاندار ایلام با قدردانی از همکاری و خدمات ارزنده سپاه و بسیج و دیگر نهادها و ادارات، تاکید کرد: زمینه اشتغال و محرومیت‌زدایی در استان ایلام فراهم شده است.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه هرچند استان ایلام در زمینه طلاق در رتبه ۳۰ جدول قرار دارد، گفت: اما با این وجود پدیده طلاق در حال رشد است و همچنین معضل خودکشی با وجود کاهش در ۲ سال گذشته اما بازهم نگران‌کننده است.

وی تاکید کرد: استان ایلام نیازمند اشتغال پایدار با هدف ایجاد تعادل بین هزینه و دآرمد است که باید با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها این موضوع مهم و اساسی تحقق پیدا کند.

در این آیین ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اهدایی مقام معظم رهبری از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نوعروسان مددجوی کمیته امداد استان ایلام اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.