بسیج نام یک مولود بهشتی است که در بلند آسمان آزادگی، در امواج اسما مقدس، به این عنوان مبارک مشهور و معروف شد و دفتر خود را به امضای سلطان دل های بیقرار، حسین بن علی (ع) منقوش و ماندگار کرده است.

عنوان زیبایی که خیل مجاهدان مسیر تاریخ، عالمان، زاهدان و ابرار اعصار، بدان مفتخرند و تشنه زلال زیبایی های آن هستند.

نام مبارکی که امام عارفان و اسوه مبارزان و نور چشم ظلم ستیزان عالم، خمینی کبیر (ره) در حسرت آن غبطه می خورد و بی محبتی به این امانت الهی را گناهی نابخشودنی و مستوجب عذاب دردناک خدای علیم می داند.

نهاد بسیج جلال و جبروت قدرت های اول عالم را با هیبت خویش متزلزل و دهلیز دنیا را بر آنان ناامن و ناگوار کرد، سختی های دوران دفاع مقدس را با تقدیم جان و نان، بر کام ملت سرافراز ایران گوارا ساخت و شرارت را شایسته کام خشک و خشن متجاوزان مجوس و مخوف کرد.

دانش آموختگان این مکتب، خیل شهیدان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستند که همچون شهید محمدحسین فهمیده در اوج فهم و فکرت و فتوت، فرش شنی تانک های دشمن را بستر آرامش خود دیده و دانست تا نفس ناز و نای نازکش در بازار بر و بحر به فریادی جاوید تبدیل شود و مورد داد و ستد بازار تاریخ انسانیت قرار گیرد.

بسیجیان برای حریت، جان را در طبق اخلاص گذشتند، قتیل الاشقیا شدند و خود را طعمه تنهایی کردند تا عفت، عزت، امنیت و اقتدار ایران بزرگ از دستبرد حرامیان در امان بماند.

هفته بسیج ظرفی دریاگون است تا گل زیبای فراگیرترین تشکل مردم نهاد جهان در لفافه آن خودنمایی کند و عائله عالم را به میهمانی جلوه های جمیل شاخصه های شهیر و جاذبه های جلیل خود فرا خواند، بسیج گلخانه خدای علیم و حکیم است و محصول معطر آن، شامه حلالیان را شیرین و سیمای ستمگران را سیاه و سوزناک می کند.

درخت خوش اندام نهاد نونگار بسیج، ترجمه آیه نورانی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است که نسیم جان افزایش همچون دم مسیحایی قلمرو انسانیت را از هجوم هستی سوز گناه مصون می دارد و شمیم سخاوت او، پاکزاده ای از تبار ابراهیم خلیل است که اسماعیل وار، بر برج فداکاری و نوع دوستی، شکوه فردوس برین را نظاره می کند و در اوج عرفان، با شبنم ارادت وضو می سازد و در قله رضا نماز عشق اقامه می کند.

بسیج از طایفه ایمان است که با قبیله اعتقاد متصل شده و در حریم یار، رسم وفاداری آموخته و در عرش اعلا به عشق بازی پرداخت، سوداگری پیشه خود ساخت تا لحظه تطهیر را به لقای حق هدیه کند.

بسیج جنگجویی خدامحور و مومنی متعبد است که آرامش ایلام، خرمی خرمشهر، آزادی آبادان، محبت مهران، دل انگیزی دزفول، شادی قصرشیرین، سرور سوسنگرد، بهار بستان، مهر موسیان و امنیت امروزی ایران عزیز، مدیون فداکاری دیروز او است.

میوه خوش طعم امنیت امروز، محصول زحمات بی مانند و کاشت و داشت دیروز بسیج و بسیجی است و بعد از خدای سبحان نیز خود او می تواند تداوم تناول میوه انقلاب را برای ما تضمین کند.

گمنامی و صداقت، همچنان مسیر منور و در باغ شهادت را باز نگهداشته و دانه های شهامت و مردانگی را در دل تاریخ و زیر خاک خدای پنهان می کند تا روزی جوانه دهد و خار چشم و استخوان گلوی اسلام ستیزان آل خبیث سعود و یهود عنود شوند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.