قاسم سلیمانی دشتکی  روز دوشنبه در نشست مشارکت‌های مردمی امنیت در استان ایلام اظهار داشت: امنیت، زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت در هر منطقه‌ای است و موجب فراهم شدن زمینه برای ارتقای سایر بخش‌ها در کشور می‌شود و توسعه را در پی دارد.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید بر جلب مشارکت خیرین امنیت‌ساز دارند می‌توان گفت که یکی از مولفه‌های مهم امنیت، توسعه شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی در هر منطقه‌ای است.

وی به مقوله خیرین امنیت‌ساز اشاره کرد و گفت: خیرین امنیت‌ساز می‌توانند در مناطق مختلف استان ورود کنند و نقش سازنده خود را در این مقوله مهم انجام دهند.

وی اظهار داشت: همچنین نیروی انتظامی و دادگستری با استفاده از هیات‌های صلح که متشکل از ریش سفیدان و بزرگان ایلات و عشایر هستند در بحث امنیت اجتماعی اثرگذار باشند.

سلیمانی‌دشتکی ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در تامین امنیت جامعه، گفت: وحدت و همدلی بسیار خوبی در استان بین نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی با مردم وجود دارد و امروز این وحدت رویه عامل و ضامن امنیت پایدار است که در نهایت منجر به توسعه استان خواهد شد.

در ادامه این نشست اعضا به بحث و بررسی پیرامون مسایل و مشکلات توسعه مشارکت‌ها در بخش نظم و امنیت استان پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.