دکتر محمد کریمیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی یک هزار و ۱۳۶ خدمت مربوط به مصدومان تصادفی و سوانح رانندگی و ۹۶ هزار و ۸۷۵ مورد خدمت نیز مربوط به بیماری ها و خدمات درمانی مورد نیاز زائران بوده است.

وی افزود: از مجموع گیرندگان خدمات درمانی یک هزار و ۳۷ زائر اربعین حسینی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری و ۹۵ هزار و ۸۷۹ نفر نیز مداوا و ترخیص شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: همچنین تعداد ۲۸۶ مورد در بخش‌های ویژه بیمارستانی بستری و ۷۸۴ مورد عمل جراحی نیز در مراکز درمانی و بیمارستانی بر روی زائرین انجام گرفته است و ۲۳۳ مورد نیز به خارج از استان اعزام شده‌اند.

کریمیان خود به تشریح خدمات و فعالیت های حوزه اورژانس ۱۱۵ پرداخت و یادآور شد: از ۱۳ تا ۲۵ مهرماه ۷۰ هزار و ۱۶۲ مورد خدمت در حوزه اورژانس ۱۱۵ به زائران اربعین حسینی ارائه شد که از این رقم یک هزار و ۱۵ مورد مربوط به سوانح رانندگی و ترافیکی و ۶۹ هزار و ۱۴۷ مورد نیز مربوط به سایر خدمات اورژانسی بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین از مجموع خدمات ارائه شده ۶۶ هزار و ۲۴۲ مورد مراجعه حضوری و سه هزار و ۸۳۳ مورد فراخوان آمبولانس و تعداد ۷۸ مورد نیز فراخوان بالگرد بوده است.

دکتر کریمیان گفت: از مجموع خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی ۶۷ هزار و ۳۶۴ مورد درمان در محل و تعداد ۲ هزار و ۷۷۰ مورد نیز جهت دریافت مراحل تخصصی‌تر درمان به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.