مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت با زیربنای 400 مترمربع و با اعتبار افزون بر 150 میلیون تومان با تلاش خیرین حوزه سلامت (یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان) در مدت کمتر از 2 ماه بازسازی و وارد چرخه درمان استان شد.
طلعت کاویانی اظهار داشت : بازسازی بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت در راستای نیاز شهروندان و با توجه به تعدد مراجعان و فرسوده بودن زیرساخت های درمانی از اسفندماه سال 97 تحت بازسازی قرار گرفت، تجهیزات این بخش نیز ارتقاء یافته است.
بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت دارای ۲۳ تخت بیمارستانی با ۱۲ اتاق است.
بیمارستان رازی بزرگترین بیمارستان گیلان به لحاظ وسعت است که متنوع ترین خدمات عمومی، مسمومیت، داخلی، جراحی ( عمومی و توراکس)، تخصصی و فوق تخصصی را توسط بیشترین عضو هیات علمی به بیماران خود ارائه می دهد. این مرکز آموزشی پژوهشی درمانی تنها بیمارستان دارای 3 مرکز تحقیقات مصوب است که در زمان حاضر شامل 13 بخش بستری به اضافه 2 اتاق عمل جراحی (عمومی و توراکس- ارولوژی) و 11 واحد تشخیصی به همراه ساختمان های اداری است.
بیمارستان رازی تنها مرکز ارائه دهنده خدمات دولتی رادیوتراپی و شیمی درمانی، سنگ شکن و خدمات فوق تخصصی گوارش، ریه، خون، غدد و روماتو در استان است، این بیمارستان دارای متخصصان زبده برای انجام اعمال جراحی پیوند در استان گیلانست که در حال حاضر تنها در این مرکز پیوند کبد و کلیه انجام می شود.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.