به گزارش ایرنا، سرهنگ کیومرث نوراللهی روز شنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر آبدانان اظهار داشت: سامانه های راداری و ردیاب در این شهرستان بطور شبانه روز و در اوج آمادگی مشغول پاسداری از حریم هوایی کشور هستند و تا صدها کیلومتر فراتر از مرزها همه فعل و انفعالات پرنده های دشمن را زیر نظر دارند.

وی افزود: بالاترین سطح آمادگی دفاع هوایی گروه پدافند هوایی آبدانان خبرداد و افزود: تجهیزات به روز ، تدابیر عالی و هوشیاری پرسنل جان برکف این یگان نظامی و اشراف کامل بر حرکات کلیه پرنده های دشمن، امنیت کامل و مطلوب آسمان ایران اسلامی درپی داشته است.


 فرمانده گروه پدافند هوایی شهرستان آبدانان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس یادآور شد: براساس صدور تدابیر لازم از رده های بالادستی با پرواز هرگونه پرنده های مشکوک و تجاوز احتمالی دشمن به شدت برخورد و با شلیک نابودکننده سامانه های پیشرفته دفاع هوایی یگان های پدافند هوایی روبرو می شوند.


سرهنگ نورالهی تاکید کرد: یگان پدافند هوایی شهرستان آبدانان در کنار ماموریت های نظامی در طول سال با همکاری مدیران اجرایی خدمات قابل توجهی به شهروندان، دامداران و کشاورزان همجوار نیز ارائه می کند.


۷۱۷۴/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.