به گزارش ایرنا، ناهید فضلی روز دوشنبه در ایینی که به مناسبت اغاز سال تحصیلی در یکی از مدارس حاشیه شهر ایلام برگزار شد افزود: دانش آموزان نباید فقط به تکالیف و کتب درسی بسنده کنند بلکه رشد و پرورش بچه ها و توسعه و عمران کشور در گرو دانش آموزانی خلاق و مستعد است.
وی  یادآور شد: دانش آموزان باید در ابعاد سیاسی اجتماعی، اعتقادی عبادی، جسمانی بدنی، اقتصادی حرفه ای، فناوری و سواد رسانه ای، هنری خود را تقویت کنند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان نباید فقط به کتب درسی بسنده کنند بلکه باید برای افزایش مهارت های خود به مطالعه علوم مختلف روی بیاورند چرا که آنها سرمایه های اصلی و آینده سازان کشور هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از دانش آموزان خواست در برنامه انجمن های دانش آموزی و فعالیت های گروهی شرکت کنند تا با چالش های کار جمعی برای آینده آشنا شوند.

فضلی افزود: کشور ایران برای تعالی و رشد به افرادی مومن، متعهد، معتقد، کارا و کوشا نیاز دارد و این خصیصه ها در دانش آموزان خلاق و پویا شکل می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ایلام نیز در این ایین  گفت: دانش آموزان از جمله سرمایه های بنیادی کشور هستند که در آینده مدیران و مسئولان کشور خواهند بود.

محمدنوذری یادآور شد: دانش آموزان باید نگرش و دیدی فراتر از زمان کنونی داشته باشند و باید با مسائل روز اشراف و آشنایی داشته باشند.

وی افزود: دانش آموزان باید دارای نگرش و دانش اجتماعی باشند تا برای خود آنها، آینده جامعه نتیجه بخش باشد.

به گزارش ایرنا، این آئین با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل دفتر مهندسی توزیع وزارت نیرو و مسئولان دستگاه های اجرایی و نظامی استان در دبیرستان دخترانه سمیه واقع در منطقه سبزی آباد برگزار شد.

جمعیت دانش آموزی استان ایلام در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ حدود  ۹۹ هزار و ۵۰۰ نفر است که ۹ هزار و ۷۱۲ نفر از آنها کلاس اولی هستند.

7172

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.