به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور، شعله فروزان انقلاب اسلامی بر تاریک خانه تاریخ تابیده و گلشن آب و حرارت آفتاب در لفافه عشق، زوایای ظلمت را نورانی می کرد تا طریق نجات بر کاروان رهایی گشوده شود، شلاق شیادان به نشانه انتقام بر پیکر نوپای انقلاب اسلامی ایران فرود آمد و رخسار این مولود مبارک را مجروح کرد.


فزون طلبان سیه روی در جامه جهالت و جنون، در قلب سیاه کرکسان کثافت خوار مخفی شده و اقلیم عزتمند ایران عزیز را با تیر خصومت مورد هجوم قرار دادند، در این مصاف ناموزون مرزهای زمینی و هوایی و برّی و بحری این آب و خاک در نایره ناجوانمردی دشمن گرفتار آمد و فغان فاجعه به اوج آسمان رسید.


اما خروش خوش الحان اتحاد امت به رنگین کمان رفاقت گره خورد و فریاد برآورد:

ای شهید بیا و یک شب دیگر حضورت را مکرر کن / تمام لحظه هایم را به لبخندی معطر کن

نمیدانم چگونه سنگر و تسبیح و سجاده / برای گفتن آن خاطرات خوب لب تر کن
توای زیباترین تصویر سجده در دل سنگر/ برایم چفیه و تسبیح و آتش را مصوّر کن
و اینک بار دیگر ای حضور روشن فردا / گلوی زخمی ما را پر از الله اکبر کن

سفیر دشمن سوز الله اکبر، گوش سنگین متجاوزین را خراشید و آسمان سینه به خروش آمد، صحرای دل به جوش رسید، اَبر بغض ترکید ، غنچه لاله دهن باز نمود، سکوت پنجره شکست، اشک تنهایی فرود آمد، شام شهادت بال گشود، امواج خاک نعره برآورد، ساحل چشم نمناک شد، معراج ماندگاری آغوش باز کرد، ذوق طوفان به اوج آمد، چتر چفیه سایه افکند ، جزیره عطش سبز گردید و دشت باور ببار نشست و ایران یکپارچه به کمان آرش تبدیل شد و قلب عدو را هدف قرار داد و یخ وجودشان در زمین و زمان فرو نشست.


جنود شیطانی و سپاه رحمانی به مخاصمه و مقاتله پرداختند ، غبار غربت ایران به میهمانی خدا شتافت، پیکان پژاره دنیای دنی به جنگ آمد، شمر شمعون خنجر کشید، حرمله هوا ، فرعون هوس ، لهب لعین و یزید یهود همه به کربلای انقلاب نهیب زدند تا جوانه جمهوری اسلامی با جفای آنان بخشکد اما غافل از آنکه،

چراغی را که ایزد بر فروزد / هر آنکس فوت کند، ریشش بسوزد
۳۱ شهریور، موسم مجاهدت رخ نمود ، پرچم مردانگی به اهتزاز درآمد، صف مردان از نامردان جدا گردید و خون بر شمشیر پیروز شد.
الهی به آنان که پرپرَ شدند / پُر از زخم های مکرر شدند
به آنان که چون پرده بالا زدند / قدم در حریم تماشا زدند
به آنان که کارون خروش آمدند / چنان خون کارون به جوش آمدند
که این خطه خاک سرافرازی است / همه همت و شور و جانبازی است

دفاع مقدس، معیار اقتدار ایران و مظهر ولایت و ثمره‌ همبستگی ملی و هم افزایی ایرانی است که دنیای سلطه را به کرنش در مقابل اراده بسیجیان بلاجوی‌ وا داشته است، اقتداری که سروری امروز ما ایرانیان مدیون آنست.
معیاریکه امروز همه قدرت های زورگوی عالم را به انفعال وا داشته، خواب راحت اسرائیل را پریشان، آرامکو را ناامن، دنیای اسلام را امیدوار و آرامش سران شکم باره حوزه خلیج فارس را برباد نیستی داده است.
در گام دوم انقلاب اسلامی باید خدای سبحان را شاکر و رزم بی امان جنگجویان دیروز ارتش و سپاه و بسیج و نیروهای مسلح را بستائیم و بخاطر این نعمت فراگیر امنیتی بر آستان جان این سربازان بی ریای وطن سر تعظیم و تکریم فرود آورده و برای سلامت و صلابت همه حافظان این مرز و بوم دست به دعا باشیم.
السلام ای جنگجویان السلام / فاتحان قله ایمان سلام
ای سلحشوران قامت استوار / هیئت رزمندگان این دیار
ای شما بر کف نهاده جان درود / بر یلان کشور ایران درود
حالیا بر بزم تان خوانیم سرود / زین جماعت بر شما بادا درود

۷۱۷۴/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.