به گزارش ایرنا از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز ایلام، بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها از ۲۵ تا ۲۷ مرداد در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

در این جشنواره مهدی نورمحمدی و صدیقه خدایی برای بهترین کارگردانی و تهیه کنندگی مستند آواز جغد کوچک، ،فریبا نوراله زاده با کسب تندیس برترین پژوهش برای اثر پژوهشی راهبرد رسانه استانی در خصوص توسعه اقتصادی استان(با تاکید بر توریسم زیارتی در اربعین حسینی ) عناوین برتر جشنواره را کسب کردند.

در بخش اثر پژوهشی شیما برزردی برای اثر بازنمایی سبک زندگی در سریال های تولیدی سیمای مرکز  و محمد جواد شوهانی به عنوان بهترین خواننده بخش موسیقی ارکسترال ،عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

همچنین دیپلم افتخار این جشنواره به قدرت باقری برای تهیه کنندگی برنامه مادران نمونه با عنوان فاطمه ، فرانک پیری برای گزارش امانت در تفحص شهدا در حوزه دفاع مقدس و پژمان راژ عنوان بهترین صدابردار مستند ئافرت رسید.

رسانه استانی مرکز ایلام بیش از ۱۵۰ اثر در حوزه های صدا ، سیما ، خبر، موسیقی ، پژوهش و فضای مجازی تولید به دبیر خانه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها ارسال کرد.

7172/6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.