به گزارش ایرنا، شادمهر کاظم زاده روز شنبه در نشست با خبرنگاران دهلران افزود: انتقاد خبرنگاران باید منصفانه، سازنده و در جهت رفع مشکلات باشد و نقش خود را در کمک به حل مشکلات و معضلات ایفا کنند. 

وی با اشاره به نقش هدایتگری خبرنگاران و مسئولیت آنها در انعکاس اخبار و واقعیت ها به جامعه، اظهار کرد: در شرایط سخت کنونی که دشمن با اعمال تحریم فشار می آورد خبرنگاران باید با بیان واقعیت ها و گزارش عملکردها، واقعیت ها را به جامعه منتقل کنند. 

 نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت دوری از سیاه نمایی در جامعه تاکید کرد و گفت: خبرنگاران باید با تزریق روحیه امید در جامعه و از طرفی دنبال کردن چشم انداز مد نظر برای توسعه کشور به این مسیر کمک کنند.

وی اعتماد عمومی جامعه را سرمایه ارزشمند نظام برشمرد و اضافه کرد: باید این سرمایه حفظ شود و هر کسی در این زمینه وظایفی دارد و خبرنگاران در این زمینه دارای نقشی برجسته هستند.

کاظم زاده با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان علیه نظام، یادآور شد: با وجود همه مشکلات و تنگناها اما اقدامات خوبی در زمینه نفت و گاز، آب و خاک و کشاورزی در حوزه انتخابیه در حال انجام است که مایه امیدواری است. 

وی تاکید کرد: باید قدردان نظام باشیم چرا که در شرایط تحریم، سرمایه گذاری های یک میلیارد دلاری در ان جی ال، یک میلیارد دلاری در پتروشیمی و یک میلیارد و ۱۷ میلیون دلاری توسعه میادین آبان و پایدار غرب نشان از توجه نظام به  استان ایلام و حوزه انتخابیه  است که نویدبخش آینده روشن است.

در این جلسه کاظم زاده نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران با اهدا لوح تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران شهرستان دهلران به مناسبت روز خبرنگار  تجلیل کرد.

7175/6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.