معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام از برپایی نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در ایلام خبر داد.

  به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «نورالدین محسنی»  اظهار کرد: نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات محلی با حضور ۱۰ استان کشوردر محل پارک تفریحی چغاسبز شهر ایلام برگزار می شود .

وی گفت:  در این نمایشگاه، هنرمندان صنایع دستی از استان های ایلام، همدان، اصفهان ، کرمانشاه ، کردستان ، خوزستان ، گلستان ، لرستان، خراسان  رضوی ، بندرعباس و چهارمحال و بختیاری در قالب ۵۰ غرفه در راستای توسعه و ترویج صنایع دستی هر استان و آشنایی بیشتر مردم استان ایلام با صنایع دستی سایر استانها ، حضور خواهند داشت .

محسنی با بیان اینکه غرفه‌های این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار صنعتگران و هنرمندان ایلامی و دیگراستانها قرار خواهند گرفت اظهار کرد : نمایشگاه صنایع دستی از ۲۰ لغایت ۲۵ مردادماه ، از ساعت ۱۷ الی ۲۳ هرروز پذیرای علاقه مندان این حوزه است. همچنین محصولات ارائه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد .

او در خصوص برنامه های جانبی نمایشگاه صنایع دستی عنوان کرد: برگزاری برنامه فرهنگی از جمله اجرای هر روز گروه موسیقی آیینی “نیشتمان” و همچنین برپایی سیاه چادر به منظور انجام فعالیت های عشایری مختص هر استان و پخت نان و غذاهای محلی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.